Smartbase biedt 24/7 eerste en tweede lijns support. Wij begrijpen hoe belangrijk het is dat storingen en problemen zo snel mogelijk opgelost worden en staan u dan ook altijd persoonlijk te woord. Bent u geinteresseerd in een onderhouds, of servicecontract of een remote provisioningcontract? Neem dan contact met ons op. Wij doen u graag een aantrekkelijk voorstel op maat en laten u weten onder welke voorwaarden wij optimaal kunnen presteren.

Melden van een (ver)storing

Om u goed en snel te kunnen helpen hebben we de juiste informatie nodig. Verzamel voordat u de storing op de daartoe aangewezen methode aan gaat melden eerst volgende informatie:

  • Naam en telefoonnummer van de storingsmelder
  • Uitgebreide omschrijving van de storing
  • Datum en tijd van eerste maal optreden van de storing en eventuele frequentie van optreden van de storing
  • Beschrijving van de impact op de eindgebruiker van deze storing
  • Gewenste reactie termijn
  • Verwijzing naar eventuele eerdere relevante storingsmeldingen
  • Is er een lopend onderhoudscontract voor de betreffende installatie / apparatuur afgesloten
  • Relevante licentie -en serienummers van betreffende software en/of apparatuur

    Om gebruik te kunnen maken van deze dienst heeft u een Supportcontract nodig. Vraag naar de voorwaarden.