Smartbase biedt 24/7 eerste en tweede lijns support. Wij begrijpen hoe belangrijk het is dat storingen en problemen zo snel mogelijk opgelost worden en staan u dan ook altijd persoonlijk te woord. Bent u geinteresseerd in een onderhouds, of servicecontract of een remote provisioningcontract? Neem dan contact met ons op. Wij doen u graag een aantrekkelijk voorstel op maat en laten u weten onder welke voorwaarden wij optimaal kunnen presteren.
Melden van een (ver)storing
Om u goed en snel te kunnen helpen hebben we de juiste informatie nodig. Verzamel voordat u de storing op de daartoe aangewezen methode aan gaat melden eerst volgende informatie:
- Naam en telefoonnummer van de storingsmelder
- Uitgebreide omschrijving van de storing
- Datum en tijd van eerste maal optreden van de storing en eventuele frequentie van optreden van de storing
- Beschrijving van de impact op de eindgebruiker van deze storing
- Gewenste reactie termijn
- Verwijzing naar eventuele eerdere relevante storingsmeldingen
- Is er een lopend onderhoudscontract voor de betreffende installatie / apparatuur afgesloten
- Relevante licentie -en serienummers van betreffende software en/of apparatuur
Om gebruik te kunnen maken van deze dienst heeft u een Supportcontract nodig. Vraag naar de voorwaarden.